تجربه اپلیکیشن مستر تهران در استفاده از تبلیغات درون‌برنامه‌ای

تجربه اپلیکیشن مستر تهران در استفاده از تبلیغات درون‌برنامه‌ای
نام : تجربه اپلیکیشن مستر تهران در استفاده از تبلیغات درون‌برنامه‌ای
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد

مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> اخبار و معرفی بازی ها-->>> اخبار سایت دهکده دانلود و بازی-->>> تجربه اپلیکیشن مستر تهران در استفاده از تبلیغات درون‌برنامه‌ای
خلاصه بازی:

کالج تپسل با همکاری تیم‌های مختلف این شبکه تبلیغاتی، داستان موفقیت کمپین‎های تپسل و ناشرین تبلیغات را برای مخاطبان منتشر می‌کند تا نکات آموزنده در این نمونه‌های موردی، به آن‌ها در امر تبلیغات و کسب درآمد از اپلیکیشن کمک کند. در این نوشتار به بررسی تجربه همکاری اپلیکیشن Mr Tehran با تپسل پرداخته‌ایم.



هرچندکه استودیوهای مختلف یک فرمول یکسان برای موفقیت در زمینه توسعه اپلیکیشن‌های خود ندارند و حتی راهکارهای موفقیت برای توسعه یک اپلیکیشن نیز ممکن است به‌مرور زمان تغییر کند؛ ولی طراحی منحصربه‌فرد و خلاقانه یکی از اصول اولیه برای موفقیت در زمینه توسعه تمام اپلیکیشن‌ها است و بهره بردن از تجربه سایر توسعه‌دهندگان اپلیکیشن که در این زمینه موفق عمل کرده‌اند می‌تواند به شما کمک کند تا یک اپلیکیشن باکیفیت تولید نمایید.



اپلیکیشن Mr Tehran، یک اپلیکیشن جذاب در زمینه موسیقی است که به کمک آن می‌توانید به موسیقی دلخواه خود گوش دهید.





این اپلیکیشن آرشیو نسبتا کاملی از موسیقی‌های مختلف را در اختیار دارد و به کاربران خود این امکان را می‌دهد که به موسیقی‌های دلخواه خود گوش دهند و همچنین به آخرین سری از موسیقی‌هایی که تازه منتشر می‌شوند نیز دسترسی پیدا کنند.



در خبری، اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان را در سراسر وب بخوانید



داستان موفقیت اپلیکیشن خاله قزی را هم بخوانید!

اولویت اصلی توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Mr Tehran در طراحی آن، برآورده کردن نیازهای کاربران بوده است. این اپلیکیشن به خاطر طراحی خوب، توانسته در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی به دست آورد و امتیاز آن در اپ‌استور گوگل‌پلی ۴٫۸ از ۵ است. تعداد نصب‌های این اپلیکیشن در اپ‌استور گوگل‌پلی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار گزارش شده است.



یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن، استفاده مناسب از تبلیغات درون‌برنامه‌ای است.



تأثیر تبلیغات دیجیتال بر اپلیکیشن مستر تهران

تیم توسعه‌دهندگان اپلیکیشن Mr Tehran بر این باورند که هر اپلیکیشنی برای آنکه بتواند پایدار باشد و به سمت جلو حرکت کند باید برنامه منسجمی برای آن داشته باشد؛ در غیر این صورت یا با شکست مواجه خواهد شد و یا پیشرفتی نخواهد کرد. یکی از نکات مثبت این اپلیکیشن، استفاده بهینه از تبلیغات درون‌برنامه‌ای است.



امروزه، توسعه‌دهندگان برای رسیدن به موفقیت باید علاوه بر تولید یک اپلیکیشن با کیفیت بالا، به فکر استفاده بهینه از تبلیغات درون‌برنامه‌ای نیز باشند.



توسعه‌دهندگان Mr Tehran به کمک شبکه تبلیغات هوشمند تپسل توانستند تبلیغات درون‌برنامه‌ای را به‌خوبی در اپلیکیشن خود جاگذاری کنند. آن‌ها دو نوع تبلیغات ویدئویی مبتنی بر پاداش و تبلیغات بنری همسان را به مخاطبان خود نمایش می‌دهند.



تبلیغات ویدئویی بینابینی

این تبلیغات هنگام استفاده کاربر از اپلیکیشن به نمایش درمی‌آیند. در این دسته از تبلیغات، مطابق مدل پیاده‌سازی ناشران، در زمان مشخصی ویدئوی تبلیغاتی برای کاربر پخش می‌شود که کاربر در صورت عدم علاقه به تماشا می‌تواند از تماشای آن انصراف دهد.



مزیت این دسته از انواع تبلیغات موبایلی آن است که می‌توان با پیاده‌سازی صحیح و خلاق تبلیغات بینابینی، در لحظاتی که کاربران اپلیکیشن‌ها بیشترین میزان توجه را دارند، به آن‌ها تبلیغ نمایش داد و درنتیجه  اثرگذاری تبلیغات بیشتر شود.



تبلیغات بنری همسان

مزیت اصلی استفاده از تبلیغات بنری همسان برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها این است که با ارائه‌ی تبلیغات بنری در فضای آنلاین به‌صورت هماهنگ با اپلیکیشن توانسته‌اند یکپارچگی، هویت بصری و تجربه‌ کاربری خود را حفظ کنند و درعین‌حال، جریان درآمدی جدیدی به دست آوردند.



در کالج تپسل بخوانید!  آمیخته بازاریابی 4P و مدل جایگزین آن، 4C





برای آشنایی بیشتر با انواع مدل‌های تبلیغاتی که تپسل ارائه می‌دهد، به صفحه ناشران تپسل مراجعه کنید.



قبل از همکاری اپلیکیشن Mr Tehran با تپسل، این اپلیکیشن از تبلیغات درون‌برنامه‌ا‌ی استفاده نمی‌کرد. بخش ناشرین تپسل، چند راهکار اختصاصی برای پیاده‌سازی تبلیغات در اپلیکیشن Mr Tehran طراحی کردند و به این تیم ارائه دادند.



آن‌ها بر این باورند که از طریق نمایش تبلیغات ویدئویی درون اپلیکیشن‌ها هم تبلیغ‌دهندگان و هم توسعه‌دهندگان می‌توانند به اهداف خود برسند.





استفاده از تبلیغات درون اپلیکیشنی تنها منحصر به بازی آن هم در یک ژانر خاص نیست. در این نمونه موفق دیده شد که حتی یک اپلیکیشن در زمینه موسیقی نیز می‌تواند با طراحی خلاقانه تبلیغات درون‌برنامه‌ای، موفق عمل کند.



 


زمان انتشار : 70 ماه قبل Y.A : نویسنده
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها :
اخبار سایت اخبار دهکده دانلود و بازی
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی

آمار باز دید این مطلب تجربه اپلیکیشن مستر تهران در استفاده از تبلیغات درون‌برنامه‌ای
تعداد کل بازدید ها: 1,618
تعداد بازدید های ماه جاری: 1,618 نظرات و پیشنهادات
نام شما  :
ایمل شما :

سوال امنیتی :

رنگ خورشید چه رنگی میباشد
پاسخ شما :
نظر خود را وارد کنید

مطالب ویژه