اضافه شدن حالت کواپ و Survival به بازی Returnal

اضافه شدن حالت کواپ و Survival به بازی Returnal
نام : اضافه شدن حالت کواپ و Survival به بازی Returnal
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد

مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> اخبار و معرفی بازی ها-->>> اخبار و معرفی بازی ها-->>> اضافه شدن حالت کواپ و Survival به بازی Returnal
خلاصه بازی:

استودیوی Housemarque در رویداد State of Play اخیر پلی استیشن حضور داشت و از آپدیت Ascension برای بازی Returnal رونمایی کرد. با دهکده دانلود و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

این آپدیت در تاریخ 22 مارچ (2 فروردین 1401) و به‌صورت رایگان برای دارندگان بازی منتشر خواهد شد. با دریافت آپدیت Ascension، بازیکنان می‌توانند این عنوان اکشن را به‌طور کواپ دو نفره با دوستان خود تجربه کنند. همچنین این آپدیت یک مود Survival را نیز در بر خواهد داشت که به‌طور تک‌نفره قابل بازی است.

این مود Tower of Sisyphus نام دارد و بازیکن را در مقابل دسته‌هایی از دشمنان قرار می‌دهد که با پیشروی بیشتر، چالش‌برانگیزتر خواهند شد. به گفته سازندگان، این مود بر روی سه عنصر زنده ماندن، مهارت و پیشرفت متمرکز تأکید دارد و یک تجربه اکشن آرکید را ارائه می‌دهد. همانند دیگر عناوین استودیوی هاوس‌مارک، پیشرفت و رکوردهای شما در این بخش ثبت خواهند شد و شما می‌توانید آن‌ها را با دوستان خود یا سایر بازیکنان آنلاین مقایسه کنید.

هری کروگر، کارگردان بازی همچنین تأیید کرده که مود Tower of Sisyphus فارغ از آیتم‌ها و مراحل جدید، المان‌های روایی تازه‌ای را نیز در بر خواهد داشت که به گذشته Selene و وضعیت روانی او می‌پردازد.

بازی Returnal هم‌اکنون بر روی پلی استیشن 5 در دسترس است. شما می‌توانید بررسی ما از این عنوان را از اینجا مطالعه کنید.

مطالب ویژه