یکی از عجیب‌ترین Ùˆ ترسناک‌ترین Ø§ØªÙØ§Ù‚اتی Ú©Ù‡ می‌تواند برای انسان‌ها رخ دهد، آخرالزمان است؛ جایی Ú©Ù‡ تمدن به Ø´Ú©Ù„ مدرن از بین می‌رود Ùˆ بقا به عنوان مهم‌ترین رکن مورد توجه قرار می‌گیرد. بازی‌های زیادی به آخرالزمان پرداخته‌اند Ùˆ آن را به شکل‌های مختلÙÛŒ توصی٠کرده‌اند. به عنوان مثال اگر مجموعه مترو را تجربه کرده باشید، با تونل‌های تمام نشدنی Ùˆ البته ÙØ¶Ø§ÛŒ باز ÙˆØØ´Øª آور آن آشنایی دارید Ùˆ می‌دانید Ú©Ù‡ انسان‌ها با کارهای اØÙ…قانه، زندگی را برای خود ØØ±Ø§Ù… کرده‌اند. با این ØØ§Ù„ نگرش همه بازیسازها به آینده خطرناک زمین مشابه یکدیگر نیست Ùˆ برخی از آن‌ها عوامل خارجی را دخیل کرده‌اند Ùˆ انسان را به Ø´Ú©Ù„ یک قربانی به تصویر کشیده‌اند. مجموعه Remnant یکی از همین بازی‌ها است Ú©Ù‡ با هد٠قرار دادن موجودات ÙØ±Ø§Ø²Ù…ینی Ùˆ تهدید آن‌ها برای بشر، نگاه Ù…ØªÙØ§ÙˆØªÛŒ به این موضوع دارد. نسخه اول رمننت در بخش گیم‌پلی ØØ±Ù‌های زیادی برای Ú¯ÙØªÙ† داشت Ùˆ به واسطه دنیای غیر قابل پیش‌بینی خود، به سرعت بین بازی دوستان Ø·Ø±ÙØ¯Ø§Ø± پیدا کرد. با توجه به موÙقیت‌های نسخه اول، عرضه یک دنباله برای آن دور از دسترس نبود؛ موضوعی Ú©Ù‡ با معرÙÛŒ قسمت دوم Ù…ØÙ‚Ù‚ شد Ùˆ ØØ§Ù„ا می‌توان آن را به صورت کامل تجربه کرد. اگر بخواهم خلاصه بگویم، باید از Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª همه جانبه بازی نسبت به قسمت اول ØØ±Ù بزنم Ú©Ù‡ توانسته چند قدم جلوتر از بازی نخست قرار بگیرد.
داستان Remnant 2 پس از ØÙˆØ§Ø¯Ø« مربوط به DLC بازی قبلی آغاز می‌شود Ùˆ قهرمان بازی باید یک بار دیگر به سراغ Root برود Ùˆ آن را شکست دهد. در بازی قبلی دیدیم Ú©Ù‡ Root بزرگترین تهدید برای بشریت Ù…ØØ³ÙˆØ¨ می‌شد Ùˆ زندگی را برای انسان‌ها ØØ±Ø§Ù… کرده بود Ùˆ ØØ§Ù„ا هم شرایط ÙØ±Ù‚ چندانی نکرده است. شخصیت اصلی با ورود به Ward 13 Ú©Ù‡ نقش هاب بازی را دارد، با شخصیت‌های مهمی آشنا می‌شود Ú©Ù‡ برخی از آن‌ها از قسمت اول به دوم راه پیدا کرده‌اند. کلمنتاین، بو Ùˆ Ùورد به عنوان شخصیت‌های مهم بار دیگر در ماجراجویی‌های بازیکن نقش کلیدی بازی می‌کنند Ùˆ داستان را پیش می‌برند. در ابتدای داستان می‌بینیم Ú©Ù‡ Ùورد وارد کریستال Ø¨ÙˆÙ†ÙØ§ÛŒØ± می‌شود Ùˆ به دنبال او، کلمنتاین وارد آن شده Ùˆ قهرمان داستان را ترغیب می‌کنند تا به دنبالشان برود. ورود به کریستال Ø¨ÙˆÙ†ÙØ§ÛŒØ± سرآغاز داستان‌های جدیدی است Ú©Ù‡ نمی‌توان آن را به صورت ثابت Ùˆ مشخص روایت کرد Ú©Ù‡ جلوتر به دلیل آن می‌پردازم. داستان اگرچه در ادامه نسخه قبلی روایت می‌شود اما کماکان از یک Ù…ØØµÙˆÙ„ ایده‌آل ÙØ§ØµÙ„Ù‡ زیادی دارد Ùˆ نمی‌توان آن را یک قصه خوب در نظر Ú¯Ø±ÙØª. کاراکترها کماکان یک بعدی Ùˆ خام هستند Ùˆ پرداخت خاصی صورت نمی‌گیرد Ú©Ù‡ بخواهیم با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. این موضوع در بازی قبلی هم وجود داشت اما این‌جا Ú©Ù…ÛŒ اوضاع بهتر شده است.
از بعد بصری تغییرات زیادی در بازی Ø§ØªÙØ§Ù‚ Ø§ÙØªØ§Ø¯Ù‡ Ú©Ù‡ همان ابتدا نمی‌توان به Ø±Ø§ØØªÛŒ آن را Ùهمید. شروع بازی با یک مقدمه همراه است Ú©Ù‡ شباهت‌های زیادی با جهان نسخه اول دارد اما با ورود به کریستال Ø¨ÙˆÙ†ÙØ§ÛŒØ± همه‌چیز تغییر می‌کند Ùˆ انریل انجین Ûµ تازه خودش را نشان می‌دهد. Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ جزئیات بسیار خوبی دارند Ùˆ Ú†Ù‡ ÙØ¶Ø§ÛŒ باز Ùˆ Ú†Ù‡ بسته، بسیار خوب Ùˆ با Ú©ÛŒÙیت به تصویر کشیده شده‌اند. ÙØ±Ù‚ÛŒ ندارد Ú©Ù‡ در یک جنگل بزرگ قرار Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ باشید یا در یک Ù…ØÛŒØ· ÙØ¶Ø§ÛŒÛŒ با تکنولوژی‌های Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØªÙ‡Ø› در هر صورت Remnant 2 می‌تواند از بعد هنری شما را Ø´Ú¯ÙØª زده کند. Ø§ØªÙ…Ø³ÙØ± بازی به شدت سنگین از آب در آمده Ùˆ در قیاس با نسخه قبل Ù¾ÛŒØ´Ø±ÙØª قابل توجهی داشته است. Ù…ØÛŒØ·â€ŒÙ‡Ø§ تنوع خوبی دارند Ùˆ کمتر پیش می‌آید Ú©Ù‡ با لوکیشن‌های تکراری Ùˆ خسته کننده روبه‌رو شوید Ú©Ù‡ نشان می‌دهد استودیوی Gunfire Games زمان زیادی برای طراØÛŒ آن‌ها گذاشته است. به عنوان مثال Asylum Ùˆ ÙØ¶Ø§ÛŒ رعب آور آن بسیار تاثیرگذار به نظر می‌رسد Ùˆ می‌تواند به Ø±Ø§ØØªÛŒ شما را در خود غرق کند. در این بین پرÙورمنس بازی پایدار بوده Ùˆ در موارد معدودی با Ø§ÙØª ÙØ±ÛŒÙ… مواجه خواهید شد. با این‌که زیاد پیش می‌آید Ú©Ù‡ Ù…ØÛŒØ·â€Œ از دشمنان پر شود اما باز هم سخت Ø§ÙØ²Ø§Ø±Ù‡Ø§ÛŒ نسل نهمی بدون مشکل Ùˆ به Ø±Ø§ØØªÛŒ بازی را اجرا می‌کنند.
بخش موسیقی رمننت یک بار دیگر به راب وست‌وود سپرده شده Ùˆ او با نوشتن قطعات ارکسترال ÙØ¶Ø§ÛŒ جالبی به بازی بخشیده است. او Ú©Ù‡ بیشتر به واسطه موسیقی سری بازی‌های Lego شهرت دارد، در تمامی آثار مرتبط به Remnant (ØØªÛŒ Chronos) دخیل بوده Ùˆ به عنوان آهنگساز اصلی ÙØ¹Ø§Ù„یت داشته است. قطعات او برای قسمت دوم شنیدنی از آب درآمده‌اند Ùˆ هر کدام Ø§ØªÙ…Ø³ÙØ± Remnant 2 را سنگین‌تر از قبل کرده‌اند. به عنوان مثال قطعه Annihilation با گروه کر ضبط شده Ùˆ ارکستر به خوبی صØÙ†Ù‡ را همراهی می‌کند. توجه کنید Ú©Ù‡ موسیقی در همه جا وجود ندارد Ùˆ در Ù„ØØ¸Ø§ØªÛŒ Ú©Ù‡ باس ÙØ§ÛŒØª وارد می‌شود، وست‌وود Ùˆ ارکسترش ضربآهنگ را بالا می‌برند.
سری رمننت به واسطه گیم‌پلی پر Ùˆ پیمانی Ú©Ù‡ دارد، شهرت زیادی پیدا کرده است؛ درجه سختی بالا از یک سو Ùˆ غیر قابل پیش‌بینی بودن آن باعث شده تا بازیکنان زیادی تمایل پیدا کنند تا یک بار هم Ú©Ù‡ شده، سراغش بروند. اشاره به غیر قابل پیش‌بینی بودن کردم، بد نیست تا این مورد را دقیق‌تر ØªÙˆØ¶ÛŒØ Ø¯Ù‡Ù…. اگر نسخه قبلی را بازی کرده باشید، می‌دانید Ú©Ù‡ دنیای رمننت به صورت رندوم خلق می‌شود Ùˆ ممکن است تجربه شما Ùˆ دوستتان زمین تا آسمان با یکدیگر Ù…ØªÙØ§ÙˆØª باشد. این رندوم بودن در نسخه قبل خیلی Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ØªØ± بود Ùˆ کمتر پیش می‌آمد Ú©Ù‡ دنیاها به صورت کامل تغییر کنند اما در ØØ§Ù„ ØØ§Ø¶Ø± از NPCها Ú¯Ø±ÙØªÙ‡ تا ساختار دنیا Ùˆ ØØªÛŒ دشمنان Ùˆ Ø¨Ø§Ø³â€ŒÙØ§ÛŒØªâ€ŒÙ‡Ø§ به صورت کامل رندوم ایجاد می‌شوند Ú©Ù‡ این موضوع نشان می‌دهد Ú©Ù‡ تیم سازنده وقت زیادی برای خلق جهان بازی خود گذاشته‌اند. البته در نظر داشته باشید Ú©Ù‡ دنیاها Ù…ØØ¯ÙˆØ¯ÛŒØª دارند Ùˆ به این Ø´Ú©Ù„ نیست Ú©Ù‡ صد تا دنیای غیر تکراری درست شده باشد. تصادÙÛŒ بودن همه چیز ارزش تکرار رمننت Û² را تا ØØ¯ بسیار زیادی بالا می‌برد Ùˆ با توجه به قابلیت کوآپ تا سق٠سه Ù†ÙØ±ØŒ می‌توان ØØ¯Ø³ زد Ú©Ù‡ ساخته جدید Ú¯Ø§Ù†ÙØ§ÛŒØ± گیمز تا Ú†Ù‡ اندازه ارزشمند است.
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها : بررسی Ùˆ امتیازات بازی Remnant 2, اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی ها اخبار بازی ها معرÙÛŒ بازی ها اخبار Ùˆ معرÙÛŒ بازی
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی
آمار باز دید این مطلب بررسی Ùˆ امتیازات بازی Remnant 2
تعداد کل بازدید ها: 386
تعداد بازدید های ماه جاری: 386 نظرات و پیشنهادات