آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان

آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان
نام : آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد

مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> بازی فلش-->>> دانلود بازی اکشن بازی اکشن آنلاین-->>> آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان
خلاصه بازی:
آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان
شهر باتومی یک شهر تفریحی با شکوهی است که به معنای واقعی کلمه برای یک اقامت راحت ایجاد شده است. علاوه بر گشت و گذار، میهمانان تفریحی فرصت های زیادی را برای لذت بردن از سفر در زمان اوقات فراغت دارند. یكی از عجیب ترین و پرطرفدارترین نقاط تفریحی پوشیده از یخ است. استراحت در این مناطق به خصوص در میان تابستان گرم بسیار لذت بخش خواهد بود. اسکیت بازان در باتومی در تمام طول سال نیز برای بازدید از این منطقه به انتظار می نشینند. می توانید حتی در یک روز گرم ماه ژوئیه به برف بازی مشغول شوید.
پرطرفدارترین مراکز تفریحی شهر باتومی
مطمئنا دلفیناریوم محلی برای گردشگران طرفدار بازی با آبزیان هستند. ساکنان دلفیناریوم، دلفین های ژاپنی باهوشی هستند که هر روز نمایش های مسحور کننده ای برگزار می کنند. گفتنی است دلفیناریوم اولین قلمرو اتحاد جماهیر شوروی بوده است.
برای طرفداران هیجان در تور باتومی  ارزان سفر باتو ، پارک آبی با استخرهای فراوان، سرسره ها و جاذبه های هیجان انگیز و همچنین کافه ها و رستوران های دنج وجود دارد. در این پارک می توانید تایم شگفت انگیزی با خانواده خود سپری کنید و سرگرمی های مناسب برای هر سلیقه ای پیدا کنید. همچنین در پارک آبی، آبگرم انسان ساختی وجود دارد که انواع مختلفی از خدمات را ارائه می دهد: ماساژ ترکی، لایه برداری با نمک و بسیاری از خدمات بسیار دلپذیر و متنوع دیگر.

طرفداران سرگرمی های پر سر و صدا در تور باتومی علاقه مند به بازدید از پارک تفریحی "Tsitsinatela" واقع در منطقه کوبولتی خواهند بود. این پارک دقیقا در ساحل واقع شده و نام آن از زبان گرجی به عنوان "کرم شب تاب" گرفته شده است. در شب، همه چیز در اینجا با چراغ های رنگارنگ می درخشد و منظره ای باورنکردنی را ایجاد می کند. آکواریوم باتومی سزاوار توجه ویژه ای است. ساختمان آن به شکلی بسیار عجیب ایجاد شده و پیشرفته‌ترین و مدرنترین پروژه در قلمرو اروپای شرقی محسوب می شود.
دریاچه زیبا و جذاب Nurigel ایده آل دوستداران تفریح در فضای باز است و کرایه قایق و همچنین انواع جاذبه های آبی در دسترس همه بازدید کنندگان است. گذراندن عصرانه در دریاچه دیگری امکان پذیری است که با یک نوار باریک ساحل - ارداگانسکی - از دریا جدا شده است. در نزدیکی دریاچه چندین رستوران خوب وجود دارد که می توانید غذاهای فوق العاده Adjara را امتحان کنید. در باتومی مجموعه معتبری از کلوپ های شبانه و دیسکوها وجود دارد که می توانید تا صبح به راحتی تفریح کنید.
نکاتی که در هنگام سفر با تور باتومی بایستی رعایت کنید

1.در خیابان های باتومی نمی توانید ببوسید. انجام این کار جریمه ای به اندازه 50 GEL به دنبال دارد. تجلی احساسات در افراد در مکان های عمومی جزو رفتارهای بد محسوب می شود.
2. خاچاپوری ادجاریان(نوعی شراب) در اندازه های متفاوتی است، باید بطور ویژه با شراب خشک یا چای لیمو خورده شود. این نوع نوشیدنی برای کسانی که قصد دارند در رستوران های محلی استراحت کنند، یک گزینه عالی است.
3. رستوران Vox گرانترین رستوران در شهر باتومی است. یک آسمان خراش مدرن 23 طبقه است. در هنگام خوردن غذا، بازدید کنندگان می توانند منظره شهر را تحسین کنند. در کافه ها و رستوران های محلی غذاهای بسیار زیادی سرو می شوند، بنابراین توصیه می شود تنها یک بشقاب برای دو نفر سفارش دهید.
4. در شهر باتومی، عاشقان ادویه می توانند انواع مختلفی از ادویه جات خریداری کنند. از نظر متخصصان آشپزی از سراسر جهان آنها مانند طلا ارزش دارند. تور تفلیس لحظه آخری را در سایت مشاهده کنید.
5. در بازار مرکزی مربای خانگی واقعی از گردوی کامل فروخته می شود که باید آن را امتحان کنید زیرا این مربا مورد علاقه استالین بود.
6. "خانه شراب آجاریان" جایی است که شراب خوشمزه گرجستان را می فروشند و یک اتاق مزه بسیار عالی وجود دارد. "شراب ادجار" از انگورهای بسیار نادری تهیه می شود که فقط مخصوص این منطقه می باشند. این شراب صادر نمی شود زیرا در مقادیر محدودی تولید می شود.

7. چاچا گرجستانی ودکا نیست بلکه یک شراب محلی ساخته شده از انگور است که در آن لیمو، قهوه یا میوه های دیگر اضافه شده است. این نوشیدنی در 70 درجه سانتی گراد تهیه می شود.
ارتباط آسان با افراد بومی شهر باتومی
8. افراد محلی بسیار پاسخگو و دوستانه هستند. قوانین مهمان نوازی در این شهر کاملا رعایت می شود و بنابراین دشمنی با گردشگران وجود ندارد.
9. در باتومی فقط باید آب معدنی محلی بنوشید.
10. باتومی مجموعه گسترده ای از فروشگاه های مواد غذایی و بازارها را دارد، مطمئنا کسانی که ترجیح می دهند به تنهایی در طول تعطیلات برای خود طبخ کنند، راضی خواهند بود. قیمت میوه و سبزیجات در باتومی بسیار معقول است.
12. سواحل برای رفت و آمد مکرر بسیار تمیز و زیبا و ایمن هستند، حتی کودکان خردسال در سواحل باتومی می توانند براحتی بازی کنند.
13. دوچرخه را می توان در باتومی اجاره کرد. این نوع حمل و نقل در بین افراد محلی و بازدید کنندگان بسیار محبوب است. تعداد زیادی از اماکن اجاره دوچرخه در بلوار پریمورسکی واقع شده اند.


زمان انتشار : 51 ماه قبل Y.A : نویسنده
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها :
دانلود بازی فلش اکشن بازی اکشن آنلاین بازی فلش آنلاین بازی اکشن بازی فلش بازی فلش آنلاین اکشن بازی فلش اکشن بازی آنلاین اکشن و جنگی دانلود اکشن بازیهای اکشن دانلود بازی اکشن
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی

آمار باز دید این مطلب آشنایی با زندگی شبانه و جذابیت های تفریحی گرجستان
تعداد کل بازدید ها: 874
تعداد بازدید های ماه جاری: 874 نظرات و پیشنهادات
نام شما  :
ایمل شما :

سوال امنیتی :

حال جمع 1 + 1 چند است
پاسخ شما :
نظر خود را وارد کنید

مطالب ویژه