جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین

جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین
نام : جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین
آخرین بروزرسانی : دانلود با لینک مستقیم اضافه شد

مسیر فعلی شما در سایت دهکده دانلود و بازی : دانلود بازی-->>> بازی فلش-->>> دانلود بازی سرگرم کننده بازی آنلاین سرگرم کننده-->>> جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین
خلاصه بازی: جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین
از میان دیدنی های منحصر بفرد در ونیز، به سختی می‌توان برترین شان را انتخاب نمود زیرا همگی پر جاذبه و پر طرفدار و تمام نشدنی ست  . گشت و گذار در هر کوچه و پس کوچه های این شهر مانند قدم زدن در گالری هنری باشکوهی است که ارزش صد ها بار دیدن را دارد .
و فرقی نمی‌کند این گشت و گذار شما را به کجا بکشاند، چون هرجا که باشید به راحتی می‌توانید راهتان را به سمت کلیسای سن مارکو که یکی از بناهای مشهور این شهر است پیدا کنید
همچنین در سفر به ونیز با تور لحظه آخری سفر باتو  و جدا از شش منطقه‌ی مهم توریستی شهر، می‌توانید سوار بر یک اتوبوس دریایی، به جزایر اطراف آن مانند لیدو، مورانو، بورانو و تورچللو بروید و با زندگی شگفت انگیز و مناظر طبیعی خیره کننده آنها آشنا شوید .
در ادامه، مهم‌ ترین جاذبه‌های دیدنی ونیز، این شهر آبی ایتالیا را به شما معرفی خواهیم کرد.
کلیسای جامع سن مارکو
کلیسای سن مارکو بی شک یکی از مشهورترین کلیساهای سراسر جهان است که با معماری با شکوه همه چشمها را به سمت خود خیره می نماید . این بنا با عتیقه‌جات بیزانسی آراسته شده و گنجینه‌ای که به‌ عنوان بخشی از غنائم جنگی پس از سقوط قسطنطنیه توسط کشتی‌های ونیزی به این مکان منتقل شد در این کلیسا به چشم می خورد.
در حدود چهار هزار مترمربع موزاییک طلا که گنبدها و دیوارهای ای کلیسا را پوشش داده‌اند تنها بخشی از این شکوه و زیبایی است . همچنین گنجینه‌هایی بسیار ارزشمند از سایر دوره‌ها نیز در آن یافت می گردد ، شاهکار طلایی پالاداورو یکی از زیباترین آثار طلایی در اروپا به شمار می‌رود که در این مکان دیده می شود این اثر توسط هنرمندان اوایل قرن دوازده آغاز شده و قرن‌ها بعد، با حدود دو هزار گوهر و سنگ قیمتی آراسته و تکمیل شد.
میدان سن مارکو
این مکان بسیار زیبا و دیدنی را به اتاق نشیمنِ ونیز تشبیه می کنند که علت آن گردهمایی پر جنب و جوش مردم شاد در این مکان است ؛ مردمی که گرد هم جمع می شوند و با هم گپ دوستانه می زنند ، گاه قدم می‌زنند، و قهوه می‌نوشند .
این میدان از سه سمت با طاق‌هایی زیبای تزئین شده احاطه گردیده  که در زیر آن فروشگاه‌های لوکس و کافه‌های شیک‌ به چشم می خورد .  
همچنین با بالا رفتن از برج ساعت که در همین مکان واقع شده شاهد مناظر بی نظیری از شهر خواهید بود .

کاخ دوج و پل افسوس
کاخ باشکوه و بسیار زیبای دوج گردشگران را  تحت تأثیر بزرگی و عظمت  خود قرار داده است.
در این عمارت آثاری ارزشمند از تمام هنرمندان ونیزی ، از جمله «تینتورتو» را شاهد خواهید بود همچنین بزرگ‌ترین نقاشی رنگ روغن جهان، یعنی تابلوی بهشت وی، در این کاخ موجود است.

جاذبه های دیدنی در کشور چین
چین‎ ‎با نام رسمی‎ ‎جمهوری خلق چین‎ ‎با جمعیتی بیش از یک و نیم میلیارد نفر در شرق ‎ ‎آسیا‎ ‎واقع ‏شده است که توسط‎ ‎حزب کمونیست چین‎ ‎در قالب نظام تک‌حزبی‎ ‎اداره می‌شود‎.‎‏ پایتخت این کشور شهر زیبا و پر جنب و جوش پکن می باشد . ‏‏
چین همچنین یکی از سریع‌ترین رشدهای اقتصادی دنیا را داشته و در حال حاضر بزرگترین صادرکننده و دومین واردکنندهٔ بزرگ کالا است
پکن ‏‏‏‏
‏ شهر پکن با معماری مدرن و خیره کننده پایتخت‎ ‎جمهوری خلق چین‎ ‎و یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای دنیاست. که در سال ۲۰۱۳ بیش از بیست و یک میلیون نفر سکنه داشته ‌است. این شهر ‏دومین شهر پرجمعیت چین پس از‎ ‎شانگهای‎ ‎و مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور است‎. ‎ ‏
‏‏ ‏ از آنجا که پکن دارای ریشه تاریخی بسیار کهنی است دارای آثار باستانی ارزشمندی نیز هست . دیوارهای قدیمی شهر که روزی گرداگرد شهر احداث شده بودند خود یک جاذبه دیدنی است که البته امروزه بسیاری از دروازه‌ها و دیوار اصلی آن تخریب شده‌اند و به ‏جای آن و برای تسهیل عبور و مرور شهری بزرگراه‌ها و خیابان‌های جدید احداث شده است .
شهر ممنوعه در رزرو تور چین ، میدان تیان آن من ،دریاچه‌های مصنوعی، پارک‌ها و معابد قدیمی از دیگر جاذبه های دیدنی در پکن هستند‎.‎
شهر ممنوعه ‏‏ ‏‏‏‏‏‎‏
 شهر ممنوعه بزرگترین مجموعه معماری چوبی در جهان است که در سال ۱۴۰۶ میلادی با ‏دستور جو دی دومین امپراتور سلسله مینگ پی ریزی و بعد از چهارده سال به اتمام رسید .
جالب است بدانید تا سال ۱۹۱۱ میلادی و نابودی سلسله چینگ یعنی پانصد سال  حدود بیست و چهار امپراتور در این شهر ممنوعه اقامت داشته و از همین مکان  بر این سرزمین حکمرانی می نمودند.
از دیگر اثار دیدنی این شهر میتوان به نامهای زیر اشاره کرد:‏
‏دروازه نیروی ایزدی - دوان من - معبد سلطنتی اجدادی- ومن(دروازه نیمروز) - دونگ هوامن(دروازه گلباران شرقی) و بسیاری دیگر که همگی ارزش بارها دیدن را دارند.
جاذبه های دیدنی در جزیره زیبای بالی
در میان هفده هزار جزیره‌ی اندونزی، بالی دارای دیدنی های شگفت انگیز و بی شماری است که همگی این نقطه از کره زمین را به تکه ای از بهشت تبدیل نموده است .
معابد هندو و جزایر بکر مرجانی و مناظر کوههای آتشفشانی همچنین آب های زلال و سواحل شنی برخی از جاذبه های منحصر بفرد در بالی است .
ساحل سانور
ساحل زیبای سانور یکی از زیباترین ساحل‌های دنیا است که در دهکده‌ی دنپاسار (Denpasar) در جنوب‌شرقی بالی قرار دارد.
این مکان یکی از مشهورترین مقاصد در بین جاذبه‌های گردشگری بالی است و آرامش در آن حرف اول و آخر را می زند و برای بگردشگران مسن مکانی ایده ال است و به همین خاطر به ساحل خر‌و‌پف معروف شده است.


زمان انتشار : 55 ماه قبل Y.A : نویسنده
رمز فایلها www.dehkadeyedownload.ir مطالبی که مال تابستان هستند رمز زیر dehkadeyedownload.ir در صورتی که copy va past میکنید دقت کنید در آخر آن space رو پاک کنید
برچسب ها :
بازی فلش آنلاین سرگرم کننده بازی فلش آنلاین برای سرگرمی بازی فلش سرگرم کننده فلش آنلاین سرگرم کننده دانلود بازی فلش سرگرم کننده دانلود بازی سرگرم کننده
در صورت خرابی لینکها ما رو مطلع کنید
گزارش خرابی

آمار باز دید این مطلب جاذبه های دیدنی در شهر زیبای ونیز و سفر به چین
تعداد کل بازدید ها: 1,755
تعداد بازدید های ماه جاری: 1,755 نظرات و پیشنهادات
نام شما  :
ایمل شما :

سوال امنیتی :

رنگ خون چه رنگی میباشد
پاسخ شما :
نظر خود را وارد کنید

مطالب ویژه